RIN Hotels

Regulament
hotelier

Regulament
hotelier

Stimaţi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la RIN Central Hotel și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.  El se aplică tuturor oaspetilor, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul: www.rinhotels.ro/rin-central-hotel/sau la adresa de e-mail: reservations.rincentral@rinhotels.ro

Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: reservations.rincentral@rinhotels.ro până la ora 17.00 a zilei sosirii.

Tarife
Tarifele RIN Central Hotel diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, zi, interval orar, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări: www.rinhotels.ro/rin-central-hotel/.

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune hotelieră şi pentru a se elibera cardul de acces aferent camerei rezervate.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12:00.

În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte camera înainte de ora 14:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09.00-14.00) si 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00.

În cazul în care în ultima zi de sejur camera se eliberează dupa ora 12.00, se va aplica o taxă suplimentară în valoare 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 17.00) si 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 17.00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).

Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la pretul unei zile îtregi;

Cazare

Oaspeţii au luat la cunoștință urmatoarele reguli și se obligă să le respecte:

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Hotelului RIN Central;

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeti;

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.

– să nu intre fără permisiunea Hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în Hotel RIN Central; intrarea acestora în hotel se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Hotelului;
– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Hotelului RIN Central, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Hotelului;

– orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.

– sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Hotel.

– după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.

-să anunțe cat de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Hotelului;

– se interzice accesul oaspetilor în bucătaria, barul, precum şi de a folosi aparatura (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Hotelului RIN Central fără acordul Conducerii Hotelului;

– se interzice cu desăvârşire introducerea în Hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;

– nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor

– nu este permis  nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului;

– gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;

– vă rugăm să contactaţi de urgenţa recepţia imediat ce aţi pierdut cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera un nou card de acces este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;

– cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0 -7 ani se va face gratuit, daca aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii.

– pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilului, solicitarea.

– nu este permis a se aduce în hotel obiecte/ bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;

– nu este permis a se aduce în hotel/ restaurant mancare sau bauturi dinafara hotelului;

– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comporte civilizat şi nu deranjeaze alţi oaspeţi ai hotelului;

– vă rugam să informaţi personalulul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau holurile hotelului;

– sa informeze recepția RIN Central Hotel cu privire la serviciile utilizate si produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. Pentru minibarul disponibil in fiecare camera, produsele incluse nu pot fi retrase.

 

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

  • “NU DERANJATI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră,  pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
  • “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligati să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare si să achite diferențele de tarif.

Dress Code

RIN Central Hotel nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Este strict interzis ca in incinta RIN Central Hotel ( inclusiv restaurant, lifturi, holuri recepție) persoanele sa fie îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

 

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor RIN Central Hotel sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

Achitarea serviciilor RIN Central Hotel se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta RIN Central Hotel, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificatăşi completată prin Legea 15/2016). RIN Central Hotel are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detectie care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.

RIN Central Hotel dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camere.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale.

Transfer aeroport/hotel/aeroport

RIN Central Hotel oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Acestea pot fi făcute la recepţie.

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte la Restaurantul Vivere, aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până duminică)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 15 euro/persoană.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, în următorul interval orar:

  • 12.00 şi 22.00 p.m. (de luni până duminica)

Spaţiul de parcare şi autoturismele

RIN Central Hotel pune la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare, în limita disponibilității.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

RIN Central Hotel este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta RIN Central Hotel.

Asistenţă specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidenţialitatea informaţiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania noastra respecta prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) avand instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteti gasi aici: https://www.rinairporthotel.ro/date-cu-caracter-personal/

 

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile RIN Central Hotel de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Hotelul RIN Central se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la oaspeti in legatura cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere in timp eficientdin momentul formularii acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Bucuresti.

Selectarea oaspetilor

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, oaspetele RIN Central Hotel trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea hotelului lasate in folosinta sa pe perioada cazarii. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în RIN Central Hotel oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând RIN Central Hotel va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel, restaurant oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.

Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Hotelier.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Oaspeţii cazați în cadrul RIN Central Hotel beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

  • rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • servicii de rezervări la restaurant
  • parcare, in limita disponibilităţii pentru oaspeţii care sunt cazaţi în hotel

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
  • room service
  • produse minibar
  • servicii restaurant (mic dejun, prânz, cină)
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • telefonie internă și internațională
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și internațional
  • parcare pentru oaspeţii care nu sunt cazaţi în hotel
  • realizarea de şedinţe foto/video/interviuri, cu aprobare în prealabil (minim 48 de ore înainte)
  • tipărire diverse materiale
  • expunere materiale promovare, cu aprobare în prealabil (minim 48 de ore înainte)

Protecția în caz de incendiu

Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care fac legătura către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

La cazarea în hotel, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare.

După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea hotelului.

Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.

În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.

Cheia sau cartela de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile.

Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.

Se verifică modul de oprire a sistemului de ventilare şi climatizare a camerei de cazare (în timpul unui incendiu, camera de hotel în care vă aflaţi poate fi inundată cu fum şi gaze toxice dacă nu se întrerupe funcţionarea respectivelor instalaţii).

Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia hotelului. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din hotel.

Nu introduceţi în clădirea hotelului substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.

Nu fumaţi în cameră.

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:

  • În cazul izbucnirii unui incendiu în hotel, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afisat sau ale personalului de serviciu.
  • Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din camera sau telefonul de pe holul hotelului cu apelare directa catre receptie.
  • Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
  • Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca.
  • Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia/cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.
  • Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
  • În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
  • Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
  • În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

Protectia in caz de cutremur

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:

  • se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;
  • se vor preveni tendinţele de a părăsi camera : puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul.
  • dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de
    ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.
  • pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instructiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folositi marcaje verbale (ex. strigate) sau vizuale (ex. fluturati o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuarii.

 

Clauze finale

Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către RIN Central Hotel (cazare, restaurant, evenimente) are posibilitatea reală de a se informa, și in consecință se poate spune ca a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către RIN Central Hotel fără a se face notificări în prealabil.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la RIN Central Hotel!

 

 

 

 

RIN HOSPITALITY COMPANY S.R.L.

Director General RIN Central Hotel,

Claudia Ghilencea